Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 19, 2012
Image Size
506 KB
Resolution
450×2300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,064 (1 today)
Favourites
341 (who?)
Comments
32
Downloads
18
×
Efficiency by DragonRider13025 Efficiency by DragonRider13025
BECAUSE IT KEEPS BLOOD OUT OF YOUR EYES.

Get it?

That's the joke. That's it. Not even a joke really.

:I ; I'm sure you've all noticed that I'm out of comic ideas.

ANYWAY...here are two new characters... Spuuk and his twin brother, Fenny who is owned/created by *RapturesSaviour

And if you wanna know more about them, read a ref how bout. [link] THERE YOU GO... made it easy for you...

But even if you're that lazy... Spuuk and Fenny live on a steampunk era sorta place that is also inhabited with cat, lizard, and bird people. And they kill the animal people for their furs and meat etc. THEY ARE HUNTERS. And Spuuk likes using feathers and teeth to accent his outfit which isn't too classy by Fenny's standards.

Kinda messed up but in a sexy way. (also PS but Spuuk is the dumb twin)

Spuuk (c) ME
Fenny (c) JADE
Add a Comment:
 
:iconprotodramon:
Protodramon Featured By Owner Nov 29, 2012  Student Digital Artist
I get it.. sorta
Reply
:iconbaconturtles2000:
baconturtles2000 Featured By Owner Sep 8, 2012
very efficient goggles you got there
Reply
:iconcodeface:
codeface Featured By Owner Jul 12, 2012
Awesomely efficient
Reply
:iconjoyfulkilling:
joyfulkilling Featured By Owner Jun 23, 2012
Who's gonna do the laundry now...? :I Good job! I love it! :heart:
Reply
:iconkittehcuttie13:
Kittehcuttie13 Featured By Owner Jun 21, 2012  Hobbyist General Artist
chell falls back into apeture... think on that =w=
Reply
:iconathuecomundoforever:
AtHuecoMundoForEver Featured By Owner Jun 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Spuuk.....I'd tap dat :icondatassplz: Dat Blood
Reply
:iconunicycleofviolence:
unicycleofviolence Featured By Owner Jun 20, 2012
Nice. I'm all for efficiency.
Reply
:iconshadofiend:
ShadoFiend Featured By Owner Jun 20, 2012  Student Digital Artist
wELL WHERE CAN I GET ONE
Reply
:iconanimecrazyfreak13:
animecrazyfreak13 Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist General Artist
lolz classic
Reply
:iconshadowilinise:
shadowilinise Featured By Owner Jun 19, 2012  Student General Artist
QUITE EFFICENT/ THAT PANEL WAS SERIOUSLY THE BEST XD!!!!
IT SHOULD BE MADE A PLZ ICON 8D
Reply
Add a Comment: