Shop Mobile More Submit  Join Login
SHIT FACE by DragonRider13025 SHIT FACE by DragonRider13025
BACKKK FROOMMM CANADA from *RapturesSaviour's house.

It was awesome maaaan, aw yeah.

BUT HERE IS A COMIC I made with both of us

(chea man I changed my persona to actually LOOK LIKE ME, aw yeah. Wolfo Bane had a long run but twas made when I was but a weeboo and had to go. JELLYBEANS is still my trusty dragon though!)

BUT ANYWAY...yeah no comic pretty much explains itself. THAT IS ALL.

Bane - thats me yo
Jade - THATS JADE YO
JB - oh yeah i guess he belongs to me lol
Add a Comment:
 
:iconxxnylonxx:
xxnylonxx Featured By Owner Dec 11, 2013  Professional Artist
I do the same thing every time i try to draw humans *rage*
Reply
:iconemoki365:
emoki365 Featured By Owner May 27, 2013
I allways make weird faces while i draw. Pretty often my friends wonder why i look so angry. It's not my fault that i look angry sometimes. It's My usual expression! D:
Reply
:icondanielle14178:
danielle14178 Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
same here...
i always srart drawing in the middle of class making stupid expressions as i do...
and my friends wonder if i'm ok XD
Reply
:iconemoki365:
emoki365 Featured By Owner Jul 31, 2013
If my friends could they would send me to an asylum.
Reply
:icondanielle14178:
danielle14178 Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
ROLF
Reply
:iconemoki365:
emoki365 Featured By Owner Aug 1, 2013
Or kill me to stop me from suffering. I don't know.
Reply
:icondanielle14178:
danielle14178 Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
that can be aranged....
*holds out supper sharp claws*
besides i'm hungry....
heheh...
Reply
:iconemoki365:
emoki365 Featured By Owner Aug 1, 2013
No! Don't kill me! D8
Reply
:icondanielle14178:
danielle14178 Featured By Owner Aug 1, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
but you said to....
Reply
(1 Reply)
:iconprotodramon:
Protodramon Featured By Owner Nov 29, 2012  Student Digital Artist
People wonder if I'm okay when I'm drawing XD
Reply
:iconwolfsongshadow:
WolfSongShadow Featured By Owner Sep 17, 2012
Holy cow you're a dude? WAT??? Ugh, I'm so behind. I'm glad Jellybeans is still around though.
Reply
:iconbaconturtles2000:
baconturtles2000 Featured By Owner Sep 8, 2012
that expression is a little too intense
Reply
:iconmikichan303:
mikichan303 Featured By Owner Sep 7, 2012
you were i9n canada and I DIDN'T obduct you?!?!?

and looool X3 you guys must be a hit
Reply
:iconanimecrazyfreak13:
animecrazyfreak13 Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
lol i had to stop myself from LOLING in a coffee shop XD
Reply
:iconspitfiresdad16:
spitfiresdad16 Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist Writer
EPIC SHITS R WINNING!!!!
Reply
:icondeadly-heart:
deadly-heart Featured By Owner Sep 3, 2012  Student General Artist
Mind if i ask what program you used to make this, because i just got a drawing tablet and the program i use sucks
Reply
:icondragonrider13025:
DragonRider13025 Featured By Owner Sep 3, 2012  Student Digital Artist
sai
Reply
:icondeadly-heart:
deadly-heart Featured By Owner Sep 3, 2012  Student General Artist
thanks
Reply
:iconchantasticart:
Chantasticart Featured By Owner Sep 1, 2012  Professional Digital Artist
JBBBBBB! his face is most precious Cx
Reply
:iconxraeinex:
XRaeineX Featured By Owner Sep 1, 2012
The constipated look is sexy~
At least you make expressions, everybody tells me I look like have no soul....
Reply
:iconzekkie:
Zekkie Featured By Owner Sep 1, 2012  Student General Artist
LOL! I make that face all the time and Im picked for that! I share your pain Bane
Reply
:iconcarablondie:
CaraBlondie Featured By Owner Sep 1, 2012
I love the way you draw so very hard.... oh yeah, I went there. :I
Reply
:icondragonrider13025:
DragonRider13025 Featured By Owner Sep 1, 2012  Student Digital Artist
Unf. Thanks. B>
Reply
:iconcarablondie:
CaraBlondie Featured By Owner Sep 2, 2012
:icongustaokayplz:
Reply
:iconxventressx:
xVentressx Featured By Owner Sep 1, 2012
In my opinion the 5th panel expression is an rape face XD
Reply
:iconjoyfulkilling:
joyfulkilling Featured By Owner Aug 31, 2012
ADORE the 4th panel expression. :giggle:
Reply
:iconfireycheetah:
fireycheetah Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Welcome back!!!
Reply
:iconkagamishinami:
KagamiShinami Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
don't worry i make faces as i draw too x3 either i make something weird or i make the face im trying to make and lets just say things get weird
Reply
:iconaixcute:
AiXCute Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
Is that possible
Reply
:iconstressed2dalimit:
stressed2dalimit Featured By Owner Aug 31, 2012
The Dragons just liek
"Wuh? I dun understand languigez..."
Reply
:icondemonfoxkyubi:
DemonfoxKyubi Featured By Owner Aug 31, 2012
XD those faces. gotta love Jellybeans' expression
Reply
:iconbroadsword2:
Broadsword2 Featured By Owner Aug 31, 2012
Yes.... looks just like you... you WEIRDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LMFAO
Reply
:icondragonrider13025:
DragonRider13025 Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Digital Artist
Why is it you never comment, but when ya do its gotta be like this? :/
Reply
:iconbroadsword2:
Broadsword2 Featured By Owner Aug 31, 2012
I'm just teasing. Also I don't comment because I just talk to you on skyyyype
Reply
:icondragonrider13025:
DragonRider13025 Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Digital Artist
WULL ITS RUD
Reply
:iconrapturessaviour:
RapturesSaviour Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
JELLYBEANS QUESTIONS THE WORLD.


Ohmygod dude I am pretty positive we had a conversation somewhat like this.

I mean maybe not as awesome (ABOVE IS HOW IT SHOULD HAVE WENT)
BUT IT HAPPENED. IT WAS TOTES CANON.

AAHHGGGYEYEEEEEE!! YOU CAME TO CANADA AND WE HAD AN AMAZING TIME AND IT WAS AMAZING A-and...and I really miss you : <<<<
Look at how cool you are.
Augh.
so cool it's disgusting.
It's like you're drenched in cool.
BANE STOP HOGGING THE COOL I WANT SOME TOO.
No jk I have swag.
AUGHGH I like our personas, they look like such bros. you were right about he WWOLLLFFFOOO anime Bane.
You look way awesome. I ALREADY DREW YOUR NEW PERSONA AAAH MY GAAADH FAN ART!!RJ!@21!!! BANE I AM your bggest FAAAN ^u^
<<33#<3##<3<#3#<34#,#<$331!!

Seriously though you are amazing. I am so happy to see this ;w; ......<3

(PS JB is dorbs.)
Reply
:icondragonrider13025:
DragonRider13025 Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Digital Artist
NO WE did not have a conversation like this, YOUDONTLIKETALKINGABOUTSHIT

Maybe about making expressions while drawing but that's as far as it got. Lol...just a comic about the duncan persona faccee n shit...leh. so swag.

AND GOOD. GOOD i am pleased you like it. dankedanke..or..youre welcome? idkllol and idc.
Reply
:iconrapturessaviour:
RapturesSaviour Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist General Artist
...............WELL.
WHEN IT'S FUNNY LIKE THIS.
I MEAN LOL........
FHGJeg.
ADGJAsaH
SF
HSFH
FA

Yep.


You're welcome and...thank you? Idk either. ;-;....
Jellybeans clueless face.


YYYYeAAAHHH......yes swag all over the place
Reply
:iconninjafreak47:
NinjaFreak47 Featured By Owner Aug 31, 2012  Student General Artist
lol :XD: awesome :dummy:
Reply
:iconrott0n:
ROTT0N Featured By Owner Aug 31, 2012  Student Digital Artist
took an awesome shit bro
Reply
:iconxxzarauzumakixx:
xXZaraUzumakiXx Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
XD lol
Reply
:iconmii-roonii-chan:
Mii-Roonii-Chan Featured By Owner Aug 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL XD
Reply
:icon2kitty21:
2kitty21 Featured By Owner Aug 31, 2012
lol dem faces
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 31, 2012
Image Size
482 KB
Resolution
450×2500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,670
Favourites
394 (who?)
Comments
47
Downloads
71
×